sobota, 13 stycznia 2018

Styczniowe kartkowe wyzwania

Nowy Rok, nowe wyzwania, a konkretnie trzy wyzwania. Pomagają mi się zebrać w sobie i mobilizować do pracy. A przy okazji uczę się, a jak wiecie na naukę nigdy nie jest za późno.

Na Rogatym u Inki trochę zmieniły się zasady > będziemy liftować kartki. Ja na wzór wybrałam tę:


kartka do liftu inka

A to moja interpretacja. Trochę poprzestawiałam elementy, ale ogólny zamysł pozostał.

________________________________
________________________________


U Uli robimy kartki według mapek. Oto mapka na styczeń:
Zainspirowana mapką wykonałam swoje wersje tej kartki:


________________________________
________________________________

Ewinka proponuje wykonywanie kartek przestrzennych. Tematem na styczeń i luty jest:


Nie było łatwo, bo do tej pory nie robiłam żadnych przestrzennych kartek, ale nie można się poddawać. Tak mnie wciągnęła mnie "robota", że z rozpędu wyszły mi dwie. Jedną wykorzystam na urodziny siostry, druga zasili kartki na kolejne Boże Narodzenie.


_____________________________
_____________________________

Jestem ciekawa, co myślicie.

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)


26 komentarzy:

  1. Piękne kartki zrobiłaś ! Świetny jest lift Inki ,choinka ma fantastyczny kształt :-) Do Uli kartki proste i eleganckie ,a składaczki .... aż trudno uwierzyć ,że to pierwsze. Oba składaczki zachwycają kolorystyką i lekkością :-)Cieszę się ,że dołączyłaś do naszej ekipy :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Każde miłe słowa są dla mnie jak balsam dla duszy :)

      Usuń
  2. Z wielką uwagą podglądam kartki przestrzenne, bo też jeszcze niewiele ich zrobiłam.
    Twoje podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To również moje pierwsze przestrzenne kroki...
      Dziękuję za uznanie :)

      Usuń
  3. Piękne karteczki! Szczególnie zauroczyła mnie ta w brązach wg mapki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję ;) Powiem nieskromnie, że mnie też się podoba.

      Usuń
  4. Przestrzenne się wybijają na pierwszy plan! Wyszły obie wyśmienicie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, czy choineczka nie lepiej by się prezentowała na scrapowym papierze..? :) Poprzestawiałaś całkiem sprytnie, i tak widać że schemat zachowałaś - super!

      Usuń
    2. Możliwe, że lepiej by się prezentowała. Ale ta chyba nie wyszła bardzo źle?
      Tak, to prawda, że te przestrzenne przykuwają wzrok :)

      Usuń
    3. :)) nie! ale ja jestem za stosowaniem jednak papierów scrapowych, nawet jeśli są jednolite, to mają jakąś głębię, mini rzucik, cokolwiek, i to ubogaca bardziej niż zwykły papier, który z kolei wolę dać jako dodatkowy a nie jako podstawowy, najbardziej widoczny :)
      ale wiesz, to jest tylko moje patrzenie, mam nadzieję, że nie masz mi za złe! i nie trzeba się z nim ani zgadzać ani stosować. Czasem mówię, co mi się nawinie pod "oko" ;))

      Usuń
    4. I bardzo dobrze, bo każda sugestia jest na wagę złota :)

      Usuń
  5. Świetne karteczki powstały! Składaczki są niesamowite, szczególnie ta z motylami przykuła wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bogusiu :)
      Przez skromność nie zaprzeczę :)

      Usuń
  6. Bardzo ładne kartki! Gratuluję pomysłowości!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki przygotowałaś na styczniowe zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się i jestem niezmiernie zadowolona, że się Wam podobają. Dziękuję :)

      Usuń
  8. Te przestrzenne to dla mnie jeszcze czarna magia...ale wyglądają świetnie! :)
    Bardzo ładne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Ta akurat wcale nie jest trudna.

      Usuń
  9. Piękne i pomysłowe karteczki :) A te przestrzenne robią wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się jej "recyklingowy" charakter

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartki przestrzenne wyszły super! :)

    OdpowiedzUsuń