czwartek, 13 lipca 2017

Kartka bożonarodzeniowa #7

Lipiec - siódmy miesiąc wyzwania całorocznego.


Spróbujmy połączyć wakacyjny klimat z naszymi rogatymi kartkami!

Niech na naszych pracach zagoszczą:
💛 słomki do napojów
 lub
💛 patyczki do lodów

W pierwszym momencie złapałam się za głowę i pomyślałam, że nie dam rady. Później zaczęłam myśleć. Patyczki - słomki - patyczki - słomki...        
I padło na słomki. Wykorzystałam ich górną część, tą która da się kształtować do picia i powstała kartka bardzo gwiaździsta.




Szczerze mówiąc, to jak już zaczęłam... poszło i mam ogromną nadzieję, że się Wam spodoba :)

16 komentarzy:

  1. Pewnie że się podoba. Trudno byłoby zgadnąć z czego to gwiazda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Carmen. Oj tam, oj tam... Przecież widać, że to słomki.

      Usuń
  2. Osiągnęłaś taki....neonowy efekt.Fajny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt! Wyszło bardzo oryginalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuje Anetko. Każda pochwała wiele dla mnie znaczy :)

      Usuń
  4. Tak - to jest neon! wyobrażam go sobie, jak świeci :) Cudowny, bardzo udany pomysł na słomki, przeguby się przydały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Inko :) Najpierw próbowałam z prostymi, ale mi się nie podobało. Poodcinałam z przegubami i to było to o co od początku mi chodziło.

      Usuń
  5. Święta w Nowy Yorku :) neon gwiazdkowy za oknem na jakimś wysokim wieżowcu - efekt wyszedł fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. Nowy York powiadasz, no może :)

      Usuń
  6. Bardzo pomysłowe:) oryginalna gwiazdka wyszła

    OdpowiedzUsuń
  7. Niebanalna kartka, bardzo fajna.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń