czwartek, 7 grudnia 2017

Świąteczna wymianka na Rogatym


Gdy Inka z Rogatego ogłosiła zabawę w wymienianie, nie wahałam się ani minuty. To moja pierwsza wymianka i przyznam, że jestem bardzo zadowolona z jej przebiegu. Wszak prezenty lubi każdy, zwłaszcza w grudniu :) Takie oto przepiękne upominki otrzymałam od Doroty. Była też tabliczka czekolady, ale została pochłonięta przez mojego męża zanim zrobiłam zdjęcia :)


Prześliczna torebka na prezenty - na pewno ją wykorzystam, bo święta tuż tuż :)


Cudny kalendarz na kolejny rok i choć mam już jeden, to ten z pewnością się nie zmarnuje.


Urocza rękawiczka do zawieszenia i ustrojenia mieszkania, a z drugiej strony życzenia dla mnie.


Jeszcze jedno zdjęcie, jak wspaniale prezentują się podarki. 
Dziękuję bardzo Doroto :)


A jeśli jesteście ciekawe co ja włożyłam do swojej koperty, to możecie to sprawdzić > tutaj 






6 komentarzy:

  1. Cieszę sie z naszej wspólnej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wymiany pełne świąt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest czaadersko! Tyle wspaniałości w obie strony przesyłanych to jest moc! A nie wiem dlaczego tak jest, że mój mąż, kiedy dostaję coś słodkiego to też uważa, że to na pewno dla niego ;))) hehe!

    OdpowiedzUsuń