sobota, 17 lutego 2018

Lutowe kartki wyzwaniowe

Przyznaję, że łapię się na tym iż odmierzam czas od jednych kartek do drugich.
Dzisiaj prezentuję Wam karteczki zrobione w ramach dwóch wyzwań.


Na Rogatym od tego roku liftujemy kartki według wzorów. Wybrałam dla siebie dwa.
Wzór Carpe Diem:


Moja interpretacja:


Wzór Anny (Kartkowe Love):


A moja kartka wygląda tak:

____________________
_____________________

U Uli robimy kartki według mapki. A ta na luty wygląda tak:
Postawiłam na kartkę spokojną, w beżach i popielach:

__________________
___________________
Do wyzwania Ewinki w styczniu wykonałam dwie kartki. Może jeszcze skuszę się na trzecią, ale później. Luty jeszcze się nie skończył :)
__________________
___________________
I wszystkie kartki razem:


Jestem bardzo ciekawa Waszego zdania. Podzielcie się nim ze mną :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.




16 komentarzy:

  1. Świetne karteczki. Lift mojej karteczki bardzo elegancki ci wyszedł, super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo, bardzo ładne kartki :) Oczywiście najpiękniejsza ta z Rogatym :)) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza - najładniesza! Mam słabość do shakerów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, bo to moja pierwsza kartka tego typu :)

      Usuń
  4. lift udany jak nic..... mapkowanie również :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super lifty i piękna karteczka wg mapki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gwiazdeczek nigdy za wiele :) Pokusiłaś się o shaker box! ciemne kartki też mają urok, są takie spokojne i dostojne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba wszystkiego spróbować. Staram się :) A ciemne kartki bardzo mi się podobają.

      Usuń
  7. fajny pomysł z wykorzystaniem wstążeczek ...

    OdpowiedzUsuń