środa, 3 października 2018

Nadrabiam zaległości #1

Zaczynam nadrabiać zaległości. A nagromadziło się ich trochę. Dzisiaj przedstawiam trzy kartki wykonane do wyzwania Inki z Rogatego.

Postawiłam na wzór Ewy Gawlik (co prawda moje brzegi nie są zaokrąglone, ale chyba wybrnęłam).
ka do liftu kwiecień

Moja interpretacja

Tym razem wzięłam na warsztat kartkę, którą wykonała  Barbarotoja
A taka jest moja

W przypadku kolejnej kartki mój wybór padł na pracę Agaty Baran
kartka z haftem na swieta
Moja wygląda następująco

Jestem ciekawa, jak Wam się podobają moje wariacje na temat tych trzech kartek. Podzielcie się ze mną swoimi spostrzeżeniami.

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.


4 komentarze:

  1. Ciekawe wyzwanie ;D serio :D Kartki są cudowne :) Poważnie ! To jest całkiem fajny pomysł z tymi świętami na okrągło i jednocześnie fajna inwestycja na grudzień :3 Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    https://lamliwypaznokiec.blogspot.com/2018/10/kilka-sow-o-filmie-kler.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Bardzo podobają mi się Twoje lifty, szczególnie te zielone choinki - jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choinki... mnie też się podobają, że tak nieskromnie powiem :)

      Usuń