wtorek, 1 stycznia 2019

Grudniownik 2018 - ca艂y

Uwaga - wpis tylko dla cierpliwych 馃榿

Ale na pocz膮tek 偶ycz臋 wszystkim, kt贸rzy tutaj zagl膮daj膮 wszystkiego co najlepsze, spe艂nienia marze艅 i kreatywnie sp臋dzonych cudownych chwil✨

Przede wszystkim chc臋 si臋 troszeczk臋 usprawiedliwi膰. To m贸j pierwszy grudniownik i zdaj臋 sobie spraw臋, 偶e nie jest idealny, cho膰 przyznaj臋, 偶e nawet mi si臋 to spodoba艂o.
B艂臋dy, kt贸re pope艂ni艂am przy tym albumie nauczy艂y mnie, 偶e przy nast臋pnym trzeba u偶ywa膰 innych materia艂贸w. Tutaj wszystkie karty zrobi艂am z tektury introligatorskiej i finalnie wyszed艂 za gruby.
Ale cz艂owiek uczy si臋 na b艂臋dach i w tym roku zrobi臋 inaczej.

A teraz przyjemnego ogl膮dania 馃槉

 Wiadomo - ok艂adka. Prosta, nawi膮zuj膮ca do tego, co czeka w 艣rodku. Minimalizm to moje ulubione s艂owo 馃槂 Album zwi膮za艂am sznurkiem i przymocowa艂am dwa ma艂e z艂ote dzwoneczki.
 Kalendarz na grudzie艅
 Adwent i koperty

 Moje miasto
Lista adresowa i przyk艂adowe 偶yczenia
 Miko艂ajki i przek艂adka foliowa
 Koperta, a w niej przyk艂ady 艣wi膮tecznych lektur
 Ksi膮偶ki
Przepisy na ulubione dania
Inspiracje
 Inspiracje c.d. (do uzupe艂nienia)
 Muzyka na 艣wi臋ta + kol臋dy na p艂ycie
 Tradycja, zwyczaje - magiczny czas
 Jaka pogoda?
Zawieszki
 Ciasteczka
 Zwierz臋ta
Prezenty
 Wymiana blogowa - u mnie b臋dzie taka male艅ka wymianka z moj膮 blogow膮 kole偶ank膮
Emocje
 Ta strona czeka na zdj臋cia. Mo偶e b臋d膮 pazurki, bluzka i naszyjnik
Koperta, w kt贸rej znajduj膮 si臋 kawa艂ki papier贸w i dodatk贸w, jakich wykorzysta艂am do pakowania prezent贸w
 Choinka
Rybka
Koperta, a w niej to, co by艂o na stole
 Na stole... pod sto艂em
 M贸j dom
U mnie na razie kol臋dy i 艣wi膮teczna choinka, ale b臋d膮 zdj臋cia
 "Cicha noc"
 Wigilia
Bo偶e Narodzenie
 Zabawy na 艣niegu i jak pogoda nie dopisze, to pomys艂y sp臋dzenia czasu w domu
 Karteczki, kt贸re otrzyma艂am. W przysz艂ym roku musz臋 pomy艣le膰 o "wi臋kszym" miejscu
 Postanowienia noworoczne, kt贸re bardzo rzadko udaje mi si臋 zrealizowa膰
Sylwester
A tak wygl膮da ten grubas 馃槈

I co s膮dzicie? Jak wybrn臋艂am z zadania, kt贸re by艂o moim absolutnym debiutem?

6 komentarzy:

  1. Absolutnie fantastyczne przygotowanie albumu! Widac serce i widac 偶e sporo uda艂o si臋 zmie艣ci膰 juz, a co b臋dzie jak uzupelnisz? �� Uda艂o ci si臋 znale藕膰 艣wietne wycinki plus druk i masz ogromne opas艂e ale i Twoje jedyne w swoim rodzaju grudniowe tomisko!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dzi臋kuj臋 Inko. Tomisko - zgadzam si臋. Jak dojd膮 zdj臋cia to dopiero b臋dzie wygl膮da艂.

      Usu艅
  2. Niesamowite! I takie magiczne, 艣wi膮teczne...

    OdpowiedzUsu艅