poniedziałek, 18 lutego 2019

Luty z Rogatym

Na Rogatym w tym roku same zmiany. Oczywiście wykonujemy kartki bożonarodzeniowe, ale co drugi miesiąc. W pozostałe miesiące będziemy próbować swoich sił z małymi formami. 

W lutym robimy mini notes post-it w okładce, cudownie nazwany przez Inkę scrapuszkiem.


Ponieważ bawiłam się świetnie, to w szale wykonałam (na razie) pięć post-it'ów. W tej piątce znalazł się też jeden całkiem nieświąteczny, w motyle :)

Dwa nawet wiem do kogo trafią, więc pojawiły się na nich imiona :)



Swoje mini notesiki zaopatrzyłam w zamknięcie na rzep.


I jeszcze raz wszystkie razem :)


To był cudowny pomysł. Czy wy też tak uważacie? Podobają wam się moje scrapuszka?







12 komentarzy:

  1. Ależ wspaniały wysyp scrapuszków :) bardzo podoba mi się ten z rogasiami z ten w czerwieni z Mikołajem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bogusiu :)
      Świetne są te scrapuszki, bo można wykorzystać resztki różnych papierów i nadają się jako dodatek do upominków (nie tylko na święta).

      Usuń
  2. Świetne są,takie radosne i nawet spersonalizowane wykonałaś,super pomysł;)
    Serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo one od początku miały swoje przeznaczenie 😀 Dziękuję.

      Usuń
  3. Ale super. Cała rodzinka. Podziwiam ilość ja ledwo jeden uczyniłam 😊. Śliczna gromadka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się podobają! Jest to świetny mały bibelocik, do tego praktyczny i nieskomplikowany - też się cieszę, że nasze małe formy się pojawiły na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaszalałaś :) ale wszystkie są piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaszalałam 😁 Bardzo dobrze się te maleństwa robiło i tak jakoś wyszło.

      Usuń