poniedziałek, 20 lutego 2017

Na powitanie

Niektórzy już mnie znają. Tak, to ta monweg, co czyta książki :)
Postanowiłam uruchomić drugi blog, w którym co jakiś czas będą się pojawiać wytwory moich łapek.
Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii na temat tego, co uda mi się (lepiej lub gorzej) zrobić.



Na początek kartka bożonarodzeniowa zrobiona w styczniu (tak! wyzwanie jest całoroczne) na wyzwanie u Inki. Tematem był minimalizm. I tak oto prezentuje się karteczka numer 1.


Następnym razem będą zakładki do książek lub bransoletki.

8 komentarzy:

  1. Powodzenia z nowym blogiem! :)
    W okresie przedświątecznym też zdarza mi się coś tworzyć, w pozostałe miesiące jakoś o tym zapominam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam dwie kewe ręce do takich rzeczy😕 Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam dwie ręce, które od czasu do czasu coś "twórczego" zrobią :)

      Usuń
  4. Genialna ! Skromna i piękna ! Najpiękniejsza jest w tym wszystkim ta skromność i minimalizm. Cudownie ! Jestem pełna podziwu. Zainspiruję się jeśli pozwolisz :) Pozdrawiam !
    ~ http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń