sobota, 26 sierpnia 2017

Kartka bożonarodzeniowa #8

Sierpień - ósmy miesiąc zabawy - wyzwania całorocznego. Powoli zbliżamy się do końca...


Temat na sierpień to:

Doniczka na święta - zrób kartkę z motywem doniczki, może ona być formą kartki (czyli baza w kształcie doniczki) bądź doniczkowy motyw który pojawi się Twojej kartce.




Taki pomysł mi przyszedł do głowy. Zamiast choinki "zasadziłam" w doniczce drzewko, które rodzi bożonarodzeniowe prezenty.


Na doniczce znalazło się też miejsce dla małego Rogatego :)



Faktycznie najtrudniej było zacząć - Inka miała rację. Ale od pomysłu do wykonania nie minęło wiele czasu. Mam nadzieję, że widać, iż bawiłam się jak zwykle wyśmienicie.




4 komentarze:

  1. Drzewko pełne prezentów. bogata Twoja doniczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zaczęłam robić, to tak mnie naszło. Może faktycznie trochę bogato :)

      Usuń
  2. Rewelacyjny pomysł z tymi małymi prezencikami:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Cieszę się, że Co się spodobało :)

      Usuń