wtorek, 3 kwietnia 2018

Marcowe kartki wyzwaniowe

Nie zdążyłam się zorientować, a tu już kwiecień. W kark prawie mi dyszą mi kwietniowe wyzwania kartkowe. Ostatni dzwonek, aby zamieścić wykonane karteczki marcowe.
Dwa wyzwania - dwie kartki.


Postawiłam tym razem na całkowitą prostotę - prościej się już chyba nie da :)

W ramach wyzwania na Rogatym liftowałam kartkę Au-une

kartka auune miniamlizm

Moja interpretacja wygląda tak:


Oto mapka marcowa w zabawie u Uli

Moja wersja:


I obie kartki razem:


I jak Wam się podobają moje wariacje na temat marcowych kartek? 

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.



8 komentarzy:

  1. Faktycznie, prosto i tak nawet wyszło to na Clean and Simple :) co nie znaczy że nie prawidłowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mnie jakoś naszło na całkowity minimalizm i nawet mi się to spodobało.

      Usuń
  2. Obie kartki wpadły mi w oko :) Ta do Uli wygląda jakby na środku miała herbatniczek - mniam! ;) A lift ma piękne tło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Au :) Herbatniczek - mówisz - może :)

      Usuń
  3. Zimowe domki na kartkach zawsze się ładnie prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się to jakby zawieszenie krajobrazu w przestrzeni ...

    OdpowiedzUsuń