środa, 29 stycznia 2020

Styczniowe kartki

Początek roku, a ja już jestem w niedoczasie... Aż się boję myśleć co będzie później.

Mija styczeń, więc czas najwyższy przestawić kartki, które w ramach wyzwań wykonałam.


W tym roku będziemy wykonywać kartki - w miesiące nieparzyste inspirowane kolędami, piosenkami świątecznymi, etc; - w miesiące parzyste bawimy się w kolory.

Jest styczeń, więc pierwsza kartka muzyczna :)


I druga kartka wyzwaniowa, dla Uli 


Wytyczną w styczniu jest kartka do wyboru: - potrójna sztaluga lub dowolna z misiem i kolorem czerwonym. Wybrałam tę drugą opcję. Oto ona:


I obie karteczki razem:


Dziękuję za odwiedziny. Miło mi będzie jeśli zostawisz po sobie ślad. Zapraszam ponownie :)





6 komentarzy:

  1. Zostawiam ślad :) i miło mi, że kolejny raz będziemy w "świątecznym kontakcie" :) Niech wena trwa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wena weną, ale żeby jeszcze czas pozwolił i... zdrowie.

      Usuń
  2. Urocze kartki :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca, w minimalistycznym stylu :-) Dziękuję za wspólną zabawę- DT Rogatego Żaneta z Zielonej Szafki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam minimalizm. Uważam, że mniej znaczy więcej :)

      Usuń