sobota, 25 stycznia 2020

Zabawa zakładkowa u Hubki - styczeń

Wiem, że dawno mnie nie było. Tak wyszło. Ale zaczął się nowy rok, a z nim nowe wyzwania. Dołożę wszelkich starań żeby się z nich wywiązać.

Kocham książki. Czytam książki. I uwielbiam też zakładki, które zbieram. Ale przecież też można zrobić zakładkę do ulubionej książki. Można? Można!

Idąc za tym tokiem rozumowania postanowiłam przyłączyć się do zabawy Hubki i będę co miesiąc robiła przynajmniej jedną zakładkę.

Tematem na styczeń jest:


Największym problemem było dla mnie wybranie tej jednej książki. Okazało się to bardzo trudne, bo jak tu wybrać jedną, skoro tylko w ubiegłym roku przeczytałam ponad dwieście. 

Wybrałam jednak książkę, która zrobiła na mnie wrażenie. Książkę autorki, którą lubię i  której powieści prawie zawsze w serce zapadają. Postawiłam na książkę Katarzyny Grocholi Zranić marionetkę. A powstała taka zakładka:



Dziękuję, że mnie odwiedziłaś i  zapraszam ponownie :)

3 komentarze:

  1. Zrobiłaś zakładkę idealnie pod książkę, ciekawa jestem , jak Grochola poradziła sobie z kryminałem...Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba o to chodziło w wyzwaniu :)
      Całkiem nieźle sobie poradziła.
      Czekam na lutową odsłonę wyzwania:)

      Usuń
  2. Fajna zakładka, trafiona w punkt:)
    Czytatałam kiedyś Grocholi"Makatkę".Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń